De envelop voldoet niet helemaal aan mijn verwachting, kan ik ze ruilen?
Als u uw product(en) wilt ruilen, dan raden wij u aan om de producten te retourneren en vervolgens opnieuw een bestelling te plaatsen via de website van Vensterenveloppen.nl. Als u twijfelt of het product voldoet aan de eisen, kunt u altijd een gratis proefmonster aanvragen. Zo weet u 100% zeker dat u de juiste enveloppen bestelt.
Ik heb een klacht, hoe wordt dat opgelost?
Als u een klacht heeft meldt dit bij ons via de mail of telefonisch: 020 226 0226. Dan gaan wij samen met u opzoek naar een passende oplossing.
Ik ben niet tevreden, kan ik mijn bestelling retourneren?
Bij ons kunt u altijd uw bestelling retour sturen. Let daarbij op de onderstaande retourvoorwaarden.
- Het pakket moet binnen 30 dagen na levering worden geretourneerd.
- De verzendkosten voor de retournering zijn voor u. Wanneer wij een fout gemaakt hebben, zullen wij de verzendkosten uiteraard betalen.
- Voeg bij het retourpakket een retourformulier waarop u uw naam, adres, ordernummer en totaal betaald bedrag op invult.
- Het geld wordt binnen 7 dagen na retourontvangst van het pakket teruggestort op het rekeningnummer welke u op het retourformulier heeft aangegeven.
LET OP: Alleen wanneer uw retour aan de bovenstaande punten voldoet kunnen wij uw retour en de terugbetaling correct verwerken.
Vergeet dus niet de volgende gegevens te vermelden op een briefje in het pakket:
- Naam
- Adres
- Ordernummer
- Besteldatum
- Orderbedrag
Het retouradres voor bestellingen is:
Klantenservice Vensterenveloppen, Ringslang 19, 3824 VD Amersfoort